Met 45 op de teller gaan we door... - Reisverslag uit Solothurn (Vorstadt), Zwitserland van Mattijn Amsing - WaarBenJij.nu Met 45 op de teller gaan we door... - Reisverslag uit Solothurn (Vorstadt), Zwitserland van Mattijn Amsing - WaarBenJij.nu

Met 45 op de teller gaan we door...

Door: Mattijn Amsing

Blijf op de hoogte en volg Mattijn

12 April 2016 | Zwitserland, Solothurn (Vorstadt)

Afgelopen week mijn eerste serie nachtdiensten gehad, prima om te doen en gewoon lekker je eigen patiënten te hebben en niet mee te moeten lopen met iemand. De week ging snel voorbij en op zondag had ik dan ook nog mijn "GeburtsTag" en wat een feest...

Mijn collega's hadden heel lief om 24:00 uur in de keuken een fles champagne (alc vrij natuurlijk) en glazen klaarstaan en zo met ons vieren mijn verjaardag gevierd. Erg lief gebaar, daarbij vroeg 1 van mijn collega's mij te eten bij hem thuis want anders was ik alleen en dat vond hij niet gezellig. Hoe kan je dan weigeren...

Dus om 19:00 uur werd ik thuis opgehaald want hij woont 15 min van Solothurn af. Leuke mensen, wonen aan de Aare met prachtig uitzicht. Daar aangekomen zaten we op balkon en werd er naast ons "Happy Birthday 2 you" gezongen en bleken de buren ook een jarige te hebben, hoe grappig was dat.

Dus mijn verjaardag toch best gezellig gevierd en gewerkt. Nu een dag vrij en dan weer aan de arbeid. Deze weken vliegen om en volgende week donderdag kom ik alweer naar Nederland want dan gaan we mijn huis in Haarlem wat opknappen, heel lief en ben ik erg blij mee... Gelijk alles inpakken en klaarzetten voor verhuizing. Nog steeds veel te doen en veel te veel aan mijn hoofd, maar het wordt allemaal beter, de rust komt wel maar heeft waarschijnlijk nog paar maanden nodig.

En ja 45 ist Natürlich Supergeil!!!, doch?

  • 12 April 2016 - 09:45

    Gerda Vermeer:

    Hallo Mattijn,

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag, een beetje laat,
    Maar ik lees dat je een heel gezellige verjaardag hebt gehad.
    En dat je het wel naar je zin hebt daar, leuke college"s.
    En we zien je volgende week, .

    Groetjes van Johan en Gerda.89

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mattijn

Mattijn gaat op Solothur(n) in Zwitserland, een nieuwe persoonlijke- en professionele uitdaging.

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 4633

Voorgaande reizen:

29 Februari 2016 - 30 November -0001

Mattijn op Solotoer(n)

Landen bezocht: