Laat de Zwitserse zomer maar beginnen.. - Reisverslag uit Solothurn (Vorstadt), Zwitserland van Mattijn Amsing - WaarBenJij.nu Laat de Zwitserse zomer maar beginnen.. - Reisverslag uit Solothurn (Vorstadt), Zwitserland van Mattijn Amsing - WaarBenJij.nu

Laat de Zwitserse zomer maar beginnen..

Door: Mattijn Amsing

Blijf op de hoogte en volg Mattijn

09 Juni 2016 | Zwitserland, Solothurn (Vorstadt)

Het is al een tijdje geleden dat ik een reisverslag heb geschreven, de laatste periode was een erg druk en intensieve. Afgelopen maand ben ik meermaals naar Nederland gekomen om mijn huis in Haarlem op te knappen en te verkopen. Met mijn buren ben ik lang in onderhandeling geweest, ze wilden het huis heel graag hebben en dus kwamen ze steeds dichter bij mijn vraagprijs. En ja, vorige week het voorlopige koopcontract getekend en per 1 juli zal het van hun zijn. Dat is een enorme (financieel) last van mijn schouders, niet alleen de hypotheek maar ook alle bijkomende kosten en zaken. Tijd voor iets anders en iets nieuws...

Nu alles een beetje achter de rug is....nog niet helemaal officieel maar je moet vertrouwen hebben dat het allemaal goedkomt, heb ik nog 2 weken voor mijn vakantie. Ik voel me erg moe, de laatste maanden waren natuurlijk een gekkenhuis maar niet geheel negatief. Er is veel gebeurd en als ik terugkijk dan ben ik best tevreden. Vanaf nu alleen nog even de proeftijd officieel afwachten. Maar over 2 weken eerst vakantie houden en genieten van een beetje ontspanning in Zwitserland en Italie..

En na de vakantie met frisse en vernieuwde energie weer verder kijken, proeftijd, B2 Duits examen, dat zijn een beetje de belangrijkste zaken die ik nog moet regelen, want als dat allemaal achter de rug is dan weet ik zeker dat ik hier kan blijven en ben ik niet meer afhankelijk van onzekerheden...

Nu genieten van 2dagen vrij en dan een weekje nachtdienst, het weer is perfect met regen. Dan slaap je goed... Want regenen kan het hier wel in Solothurn, het gebied stat bekend om zijn nevelige karakter..

  • 10 Juni 2016 - 08:05

    Gerda Vermeer:

    Hallo Mattijn

    Het is toch gauw gegaan met je huis in Haarlem met de verkoop.
    Ik hoop dat je nu een beetje Meer rust krijgt als dit allemaal achter
    De rug is. Maar straks eerst lekker op vakantie met Sander, Dan kan
    Je er weer vol tegenaan. Veel plezier en geniet.
    Groeten van Johan en Gerda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mattijn

Mattijn gaat op Solothur(n) in Zwitserland, een nieuwe persoonlijke- en professionele uitdaging.

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 882
Totaal aantal bezoekers 4632

Voorgaande reizen:

29 Februari 2016 - 30 November -0001

Mattijn op Solotoer(n)

Landen bezocht: