Supergeil, mein erste Pflegebericht - Reisverslag uit Solothurn, Zwitserland van Mattijn Amsing - WaarBenJij.nu Supergeil, mein erste Pflegebericht - Reisverslag uit Solothurn, Zwitserland van Mattijn Amsing - WaarBenJij.nu

Supergeil, mein erste Pflegebericht

Door: Mattijn Amsing

Blijf op de hoogte en volg Mattijn

07 Maart 2016 | Zwitserland, Solothurn

Afgelopen weekend heb ik werkelijk een heel mooi huis bekeken met een prachtige dakwoning, ik hoop ten zeerste dat dit mijn woning gaat worden want de mensen die er wonen waren erg aardig. Het is een soort "woongemeenschap' althans minder wollig natuurlijk dan we gewend zijn. Het is een groot huis met straks 2 jonge gezinnen en hopelijk ik in de dakwoning. Met wat email na de bezichtiging denk ik dat ik een goede kans maak.

Maar omdat het zaterdag zo donker en nat was in Solothurn ben ik naar Basel gegaan, even een nacht eruit in een hotel. Helaas echt de meest slechte kamer ooit geboekt. Wat een hard bed, en een douchecabine die mijn hele vloer onderwater zette. Verschrikkelijk, gillend de deur uit. Zondag was het prachtig weer dus ik dacht dan kan ik mooi fietsen in Solothurn. at heb ik gedaan, gewoon een beetje rondom de stad Solothurn door de dorpen. Prachtige omgeving, leuk om te doen. Woensdag en donderdag ben ik vrij en dan ga ik de andere kant op fietsen, als ik het red naar Biel of anders gewoon tot ik het gehad heb. Bij Biel is een meer, het is 26 km! Maar goed, ik heb alle tijd.

Vandaag mijn 2e dagdienst, de patientenzorg gaat super. Ik moet natuurlijk de standaard zaken uitzoeken. Met name gericht op; "hoe doen ze het hier" want verder is het werken en de apparatuur hetzelfde. Ik heb in ieder geval mijn eerste " Pflegebericht" geschreven in het Duits, mijn collega met wie ik meewerkte was onder de indruk. Met z'n vieren gingen ze de 'Wave' doen om dat te vieren. Iedereen is zo aardig.

Helaas komen mijn foto's nog niet zo door op iCloud. Anders had ik die hierbij kunnen zetten.. Bis Später..Liebes Grusse als Solothurn!!

  • 07 Maart 2016 - 21:31

    Steven:

    Hi Mattijn, klinkt goed en ik ben benieuwd naar de foto's. Fijn dat ze op het werk staan te waven achteraf. Dat heb ik ze bij mij nog nooit zien doen.... Viel Spass!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mattijn

Mattijn gaat op Solothur(n) in Zwitserland, een nieuwe persoonlijke- en professionele uitdaging.

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 4656

Voorgaande reizen:

29 Februari 2016 - 30 November -0001

Mattijn op Solotoer(n)

Landen bezocht: